14 Aralık 2009 Pazartesi

şimdi ölüm var sırada

ağız dolusu gülüp
sağanak hâlinde yağan yağmur gibi ağladım
sert bir buğdayın kırılma sesi vardı kulaklarımda
beyaz bir gülün henüz doğmamış goncasını gördüm
şimdi ölüm var sırada
rahatça ölebilirim

ne bir imam gelsin başıma
ne bir papaz
bir kedi sesi yeter bana
bir de köpek hırıltısı
kedi sıçsın buhar kokan toprağıma
köpek işesin
nasıl olsa rahatça öldüm
bunu herkes bilsin

bir ağaç dikilsin üzerime
zayıf
çıplak
her zaman ilgiye muhtaç
bir ağaç dikilsin
üzerimdeki ağacın bir insan kolu gibi uzanan
zayıf
çıplak
ilgiye muhtaç dallarına
kuşlar konsunben döndükçe sert bir buğdayın kırılma sesiyle toprağın derininde
ağacın yaprakları titresin
sağanak hâlinde bir yağmur yağsın
benim
ağacın
zayıf
çıplak
ilgiye muhtaç dallarına
beyaz bir gül bekletmesin goncasını
doğursun


fotoğraf ve şiir: hilmi bulunmaz