10 Ocak 2008 Perşembe

Baylan'dan Büktel'e dostluk mesajı

Müfit Semih Baylan'ın yazımızdan sonra gönderdiği son mesaj

Coşkun bey merhaba,Görünen manzaranın bu durumuyla haklısınız. Ben de sitenizdeyazdığınız yazıyı okuyunca farkettim garabeti. Evet, o yazınız beniçok etkilemişti. Günlerce o yazınızla yattım kalktım. AynenYaşam Kaya ve AKP ile yazdığınız yazıda olduğu gibi.

Hep söylüyorum, yazdığınız yazıların altına ben de imzamıatarım diye. Ama kaynak göstererek tabii ki. Şunu size açıkyüreklilik ile söyleyeyim ki ben aşırma falan yapmadım. Aşırma işibenim en sinir olduğun işlerin başında gelir. Hatta DT\'de bundanbirkaç yıl önce bir oyun müziğinin Jamaikalı Goodbye Company DanceBand adlı topluluktan alındığını ispatlayan ve bunu deşifre eden kişi benim.

Ve şimdi sizin yazınız üzerine söz konusu yazının altınagerekli not konmuştur. Hem de tarihi ile birlikte. Daha öncekonulmamasının nedenini açıklayamıyorum. Unutulmuş olabilir diyeceğim. Niyeunutuyorsun? Bunlar önemli konulardır.

Dostluk konusuna gelince siz benim her zaman dostumsunuz, benieleştireceksiniz tabii. Böylelikle eksiklerimizi düzelteceğiz. Ve budurumda Hilmi Bulunmaz\'ın yanına ben de katılıyorum artık.

Yeniden görüşene değin selam ve sevgiler Trabzon\'dan


M.Semih Baylan

(Bakınız: Büktel, "M. SEMİH BAYLAN / COŞKUN BÜKTEL MEKTUPLAŞMASI ya da BAYLAN BENİ NASIL ŞOKE ETTİ!")