14 Nisan 2008 Pazartesi

Demirkanlı'nın yeni "yazarı"!

Ahmet Levendoğlu, Orhan Alkaya, Yücel Erten, Ahmet Ertuğrul Timur (nam-ı diğer 3. Abdülhamid)... gibi yazarlarını yitiren, Burak Caney destekçisi Mustafa Demirkanlı, 3. Abdülhamid artığı "yazarları" kadrosuna alarak, moral bulmaya çalışıyor...

***

Demirkanlı'nın yeni "yazarı" Levent Çağlayan'ın Ahmet Ertuğrul Timur (nam-ı diğer 3. Abdülhamid) tarafından yayımlanmış bir yazısını sunuyoruz:


BİR İDDİA


Levent Çağlayan


GÜNÜMÜZDE YETENEK SINAVLARI

Ne kadar sitreslidir değilmi uzn zaman kurslara gider birileriyle çalışılır ve gece gündüz çaba sarf ederiz ve çaba sarf ederkende başkalarınında aynı çabayı sarf ettiklerini düşünürüz lakin geçenlerde sınavına girdiğim^^ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ^^(oyunculuk)bölümühiçde ben ve benm gibi düşünen arkadaşlarımın düşündüğü gibi bir sınav prosedürü değildi.
gördüklerimiz ve görüceklerimiz tarafından utanç duyduk tiyatronun bu kadar el altına düşüp bir trabzon devlet tiyatrosu sanatçısı K..IN tarafından dostluk ve gönül rızası yoluyla öğrencisi (H....)a okul kazandırmasına ve bölüm başkanından öğretim elemanlarına kadar sanatçı arkadaşının öğrencisi diye yardım etmelerine, buna inanmak güçde olsa şahit olduk
ben trabzondan gece gelmem sebebiyle sınava biraz geç kalmıştım içeri girdiğimde sıram henüz gelmemişti ve değişik yörelerden arkadaşlar vardı (ADANA,SİVAS,İSKENDERUNTRABZON,RİZE,BURSA,ANKARA)sınava girmeden önce 10 ar kişilik sırayla içeriye alındık ve bizi baştan ayağa süzüp incelediler ve nasıl bir sınav şekli olucağını belirttiler
derken biz dışarı çıkıp tek tek sıramızı beklemeye başladık benm üstümde olan sınav stresiyle koridor içinde yürümeye başladım ve o sıra oda benm gibi trabzondan gelen H.... la tanıştım klasiktr bu muhabbetler nerden geldin kimle çalıştın hangi parçaları hazırladın evet bizde H....la koyu bir sohbete daldık

H....IN KONUŞMASI.....

H....:buraya kayıt günü trabzon devlet tiyatrosu sanatçısı K......la geldim zaten o bana sen merak etme sadece heyecan yaratma dedi

BEN:kayıt günü nerelere gittiniz?

H....:kayıt günü K....hocam bölüm başkanını ve öğr. elemanlarını ziyaret etti konuştular ve okonuşmadan sora H.... sadece heyecan bırak rahat ol dedi

BEN:K....hoca hala burdamı peki?

H....:evet dışarda beni bekliyor

Duyduklarıma inanamamıştım ve sonunda sırası gelmişti H....ın çıktığında yüzü gözü ter içindeydi geçmiş olsun H.... dedim nasıl geçti? bilmiyorum dedi,ne sordular peki? sınavı kazanırsan ne yaparsın dediler bende yıktım oralari (=:

tam o sıra oyunculuk birinci sınıfta okuyan kalıplı esmer bıyıklı bir öğrenci geldi H.... K....abim dışarda seni çağırıyor dedi ve öyle gittiler...
şimdi karşıya geçip baktığımızda normal bişey aramak istiyoruz ama bulamıyoruz.birileri belkide bunlara inanmıycak yada bu gayet normal diyecek peki soruyoruz 2 3 yıldır sınava giren arkadaşlarımla daha ilk kez sınava giren H....ın arasındaki fark neydi?YETENEKMİ?
ha bu arada belirtmeden edemiycem sınavdan yaklaşık bir hafta sonra jüriden kimseye ulaşamadğım için dekana meail attım.yetenek sınavına girdim ve bana göre çok iyi geçti sorununum ne olduğunu çözmem adına öğrenebilirmiyim diye 2 yada 3 kez yolladğım halde hiç bir cevap alamadım ben maddi ve manevi hasar gördüğüm bu olayı ve başta K.. olmak üzere ona yardım eden bölüm başkanı ve öğr. elemanlarını kınıyorum.


saygılarımla
LEVENT ÇAĞLAYAN

Tiyatrom'un notu :

1- Ortada kanıt olmadan yada resmi makamlara başvurmadan isim vererek kişilerin suçlanmasını doğru bulmadığımız için kişi isimlerini gizli tutmayı uygun bulduk. Eğer yetkili makamlar bu konuyu ve Levent Çağlayan'ın yazdıklarını ihbar kabul edip soruşturma başlatmayı düşünürlerse Levent Çağlayan'a ait karaprens061@hotmail.com adresine yazarak kendisiyle bağlantı kurabilir

2- Test usulü sınavlarla değil bu tür bir kurul önünde mülakatla yada yetenek sınavı ile seçme yapılan her yerde haksızlık ve torpil iddialarında bulunulur. Biz de tiyatrom.com olarak bu konularda her zaman duyarlı olmaya çalıştık fakat bu iddiaların ispatlanması zordur. Çözüm bu iddialara neden olan sınav sisteminin değiştirilmesidir.

3- Yukarıdaki yazı aynen Levent Çağlayan'ın yazdığı şekliyle sayfalarımıza aktarılmıştır. Tiyatrom.com olarak imla hataları konusunda aşırı katı olmasakta bir "sanatçı adayı" gencimizin bir sayfa yazıda imla bir yana bu kadar çok kelime hatası yapması ve bu denli ciddi bir yazıyı "chat" diliyle (kelimelerde harf atlayarak gereksiz kısaltmalar yaparak vb hatalarla) yazması, anlatım bozuklukları olması, deyimleri yanlış kullanması eğitim sistemimiz adına son derece düşündürücüdür. Zira Levent Çağlayan bir lise mezunudur ve bir sanatçı adayıdır.

(Kaynak: tiyatrom)