15 Nisan 2008 Salı

LİNÇ KAMPANYASI imzacısı Levent Çağlayan, Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'ı tehdit ediyor!

Sansür Makinesi Ahmet Ertuğrul Timur (nam-ı diğer 3. Abdülhamid), Yalan Makinesi Mustafa Demirkanlı ve İftira Makinesi Burak Caney gibi tiyatro karşıtlarının sitelerine sığınan Levent Çağlayan, bizi tehdit ediyor. Orospu Çocuğu Burak Caney (hela kapısı gibi çift "oo"lu sitenin sahibi, "yok insan"), Levent Çağlayan'ı bir tehdit silahı olarak kullanıp, üstümüze salıyor ve tüm tiyatro esnafı da ellerini ovuşturarak bu linç girişimine seyirci kalıyor. Özdemir Nutku, Tuncer Cücenoğlu, Üstün Akmen'in yazılarıyla katkıda bulunduğu hela kapısı gibi çift "oo"lu tehditçi site, kana susadı. İbret belgesini sunuyoruz:

***

LEVENT ÇAĞLAYAN

''OYUN BİTTİ''(Hilmi Bulunmaz'a son mektubumdur)


Merhaba, seninle son kez konuşmak,anlamanı beklemesem de hayatımın en özel şeylerini paylaşmak istiyorum. Ben dört çocuklu bir ailenin üçüncü çocuğuyum. Gençliğimin büyük bir kısmını köyde geçirmiş biri olarak, kızgınlıkların, tartışmaların, kan davaları'nın sonunda neler olduğunu da iyi bilirim. Her şey gözümün önün de yaşanmış, kimileri ölmüş kimileri de ceza evine girmiştir. Her ne kadar taşra bir kentin içinde büyümeye çalışsam da küçük yaşta bir şeylerin farkına varabiliyordum. Oldukça zengin bir ailenin çocuğu olarak büyüdüm. Ama bu zenginliğimizden kimsenin haberi yoktu. Babam beni ayda iki kez yurt dışına göndermezdi mesela. Dokuz yaşın da elimize lahmacun sepetini verir çarşıda sattırırdı. Akşam eve geldiğimiz de ise karşımıza geçer kazandığımız paranın iki katı harçlık verirdi. Gençliğimin büyük bir kısmı, yaşanılan kavgalarla, ölümlerle, kızgınlıklarla geçti.


Sonra tiyatro ile tanıştım.Sanatı ve sevicileri'nin neler yaptıklarını gördüm. bazen güldüm bazen şaşırdım. Gördüklerimin içinde beni en etkileyen ise bir adamın sanattan soğuması ve elini ayağını çekmesiydi. Peki neden? Dedim kendi kendime bir insan sanattan niçin soğur? Neden o kadar emek sarf ettiği ilgi gördüğü bir hayata veda eder? Bunların cevabını tahmin etmek zor değildi.

Hayatımda beni etkileyen ikinci şey ise başkalarına yapıldığı gibi benim ismimin de kullanılarak, o.....ç yazılmasıydı. Benim babam ilk okul mezunu, annem ise ilkokul bile okumadı. Ama ikisi de çocuklarının geleceği onuru için yaşadılar. Babam çocuğu hakkın da o.....ç yazıldığını duysa sonunu ben bile tahmin etmek istemiyorum.


Senin ile bu yazıyı bir amcamla dayımla duygularımı paylaşır gibi paylaşıyorum. Lütfen sanat dünyasından çık. Git yurt dışlarında çeşitli kuyumcu dükkanları aç. Parana para kat. Çocuklarını sık sık yurtdışına gönder. Başkalarının çocuklarıyla uğraşmaktan karalamaktan vazgeç. Emin ol birini lekelemek sana sanat hayatında başarılı bir yer kazandırmayacak. İnsanları küstürmekten bıktırmaktan vazgeç Hilmi Bulunmaz.


Bir zamanlar acemice yazdığım yazıdan dolayı ''Olur böyle şeyler, Levent'leri gönendirmeliyiz destek vermeliyiz'' diyen Hilmi Bulunmaz şimdi ise yazı'da günah çıkarıyor.


İnsanlar değişir Hilmi Bulunmaz. Sevda'lar, dostluklar, inançlar devletler değişir. Hiç kimse çocukluğunda hata yaptığı gibi şimdi yapamaz. Her şey öğrenmekten geçer. Hata yapılır önemli olan o hatayı nasıl düzelteceğini bulmaktır. Ben,bir gece yarısı duygularımı paylaştığım sitede yeni bir hayat tanıdım. Koskocaman yüreği olan bir insanın genç birisiyle paylaştığı duygularına şahit oldum. Ve o insanın nasıl uzaklaştığını gördüm.


Coşkun hocam, size hocam diyorum çünkü size hala saygı duyuyor yazdığınız oyunların DT'de sahnelenmesini temenni ediyorum. Lütfen bu çekişmelere son verin artık. Hepimiz aynı Ülke'nin toprakların da aynı soluğu alıyor, sanat'ın daha iyi yerlere gelmesini umut ediyor çaba sarf ediyoruz. Lütfen bunu yaparken hem sanat'ı hem de insanları soğutmayalım. Sakın yanlış anlamayın size akıl veriyor filan da değilim. Ama bu vahşete son verin artık.


Saygılarımla

Levent çağlayan

(Kaynak: Burak Caney'in hela kapısı gibi çift "oo"lu sitesi)

***

Ayrıca bakınız:

HESAP SORUYORUZ! / 1
HESAP SORUYORUZ! / 2
HESAP SORUYORUZ! / 3
HESAP SORUYORUZ! / 4
HESAP SORUYORUZ! / 5
HESAP SORUYORUZ! / 6
HESAP SORUYORUZ! / 7
HESAP SORUYORUZ! / 8
HESAP SORUYORUZ! / 9
HESAP SORUYORUZ! / 10
HESAP SORUYORUZ! / 11
HESAP SORUYORUZ! / 12
Büktel, "İftirayı nasıl itiraf ettirdik"
Bulunmaz, "Bir iftiranın bataklık anatomisi!"
"Tokat gibi açıklamalar"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / "Seçme eserler"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 1"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 2"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 3"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 4"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 5"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 6"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 7"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 8"
"Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 9"
Burak Caney "fotoğraf" sergisi!... / 10