19 Eylül 2007 Çarşamba

Halkı uyutanların çarpık dünyaları...

Eşimin göğsü açık bu fotoğrafı da mı film karesi!


Songül Öden'in tiyatrocu eşi Canberk Uçucu'dan akıl almaz iddialar...

"Eşim dizi boyunca Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikteydi. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Bir göğsü ortada bu fotoğraf bana mail ile gönderildi. Evliyken çekilmiş bir fotoğraf..."

VATAN

Gümüş karakterini canlandıran eşi Songül Öden ile ilgili çelişkili açıklamaları magazin dünyasında şaşkınlıkla karşılandı. Uçucu, eşinin dizideki rol arkadaşı Kıvanç Tatlıtuğ ile yakınlaşmasının ve bu konuda çıkan haberlerin psikolojisini bozduğunu öne sürmüş, boşanmak için dava açtığını söylemişti. Haberin VATAN’da yer almasının ardından Songül Öden, boşanma davasını eşinin değil kendisinin açtığını açıklamıştı. İkilinin boşanma sürecinin başladığı ve ayrılacaklarını düşünürken Canberk Uçucu’dan dün bir telefon aldım. Benimle görüşmek ve eşi Songül Eden ile rol arkadaşı Kıvanç Tatlıtuğ hakkında açıklamalarda bulunmak istediğini söyledi. Uçucu ile Taksim’de buluştuk. Gösterdiği fotoğraf ve iddialar yine çelişkili yine sansasyon yaratacak cinstendi. İşte Uçucu’nun sorularıma verdiği yanıtlar:

Niçin yeniden bir açıklama?

Bu kez size gerçekten doğruları açıklamak istiyorum. Siz beni aradığınızda karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün (dün) öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı’ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Ve bunu ben bugün (dün) öğrendim. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı.

Ev ve araba eşinizin üzerine miydi?

Songül’ün annesine 17 Temmuz’da vekalet verdim. Benim üstüme olan evin Songül’ün kardeşinin üzerine geçirsin diye... Songül öyle istedi. 27 Temmuz’da ise ’Ben senden ayrılıyorum’dedi. Ondan sonra evi satmış, arabayı daha satamamış. Evet her şeyi eşimin üzerine yaptım. Eşim ve ailesi paraya çok düşkün.

Evinizin eşiniz tarafından satılmasının kızgınlığıyla bu açıklamaları yapmıyorsunuz değil mi?

Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum.

Bu evliliğin bitiş sebebi gerçekten nedir?

Eşim yalancı, sahtekar ve hayatı para üzerine kurulu bir insan. Benim ise parayla hiç ilgim yok.

Boşanmanızın eşinizin Kıvanç Tatlıtuğ ile çektirdiği fotoğraflarla bir ilgisi yok mu?

Annesi ve abisi Songül’ün öpüşmesini bile kabul etmezken ben ’Hayır biz oyuncuyuz’ diye onları ikna ediyordum. Eşime gerçekten çok destek oldum. Ama eşim benden onun yanında çanta olarak gezmemi istedi. Ben çanta değilim.

Eşinizin sizinle davetlere gitmek istemesi normal değil mi?

Afife Jale ödül gecesi vardı. Bu gecede tiyatroculara ödül verilir ona göre davetiye gönderilir. Eşimle oturduğum eve gelen davetiyede Kıvanç Tatlıtuğ ve Songül Öden’in adı yazıyor. Onların ikisinin adına gelen davetiyeyle tiyatro ödülleri törenine ben nasıl giderim. Bu rezillik değil mi?

Eşinizin Kıvanç Tatlıtuğ ile fotoğraflarından da rahatsızdınız o zaman?

Ben de eşimin çıplak fotoğrafı bile var.

Siz mi çektiniz?

Hayır ben çekmedim, biri çekip bana mail olarak atmış. Kimin çektiğini bilmiyorum.

Film karesi olamaz mı?

Hayır değil. Siz görüyorsunuz Songül’ü hangi dizide böyle gördünüz.

Fotoğraf siz evliyken mi çekilmiş?

Evet evliyken çekilmiş bunu biliyorum.

Bu fotoğrafı gördüğünüzde ne hissetiniz?

Eşime destek oldum. O fotoğrafın çekim sırasında çekildiğini söyledi ona inandım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum.

Eşiniz sizi aldattı mı?

Bunları şimdi konuşmak istemiyorum. Gerekli her şeyi size açıklayacağım.

Kim çekti diye sormadınız mı?

Hayır sormadım. Çünkü daha konuşamadık.

Açıklamalarınız da bir tutarsızlık var. Siz bana ‘eşimle konuştum, bu fotoğrafların gizlice çekildiğini söyledi, ben de ona inanıp destek oldum’ dediniz...

O zaman ben size anlatamadım. Ben eşime Kıvanç’ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana ‘çekimlerden’ dedi. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı. Eşim Kıvanç’ın kucağında oturuyor.

Eşinizin çıplak fotoğrafı...

Bana eşimin çıplak fotoğrafı 15 gün önce geldi. Daha ona bu fotoğrafla ilgili bir şey soramadım. Çünkü telefonlarımı açmıyor.

Sizinle evliyken Kıvanç ile birlikte miydi?

Evet birlikteydi. Dizi boyunca birliktelerdi.

O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime ’Canberk beni neden eve almak istemiyor’ demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç’a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var.

Eşinizin bu çıplak fotoğraf karesinden ne çıkardınız?

Siz ne görüyorsanız ben de onu görüyorum. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var.

Bu fotoğrafı siz çekmiş olamaz mısınız?

Ben çekmiş olsaydım bilgisayarımda bu kadar aramazdım.

Bunu mahkemede delil olarak mı kullanacaksınız?

Ben bunu mahkemede delil olarak kullanmayı hiç düşünmedim.

Eşiniz sizinle yaşadığı sıkıntıları boşandıktan sonra konuşacağını söylüyor... Ne açıklayacak?

Eşim bana iki tane dava açtı. Birincisi boşanma diğeri de ’maddi-manevi şiddet uyguladı, evime yaklaşmasın’ davası. Ben sözde ona vurmuşum ve dövmüşüm.

Eşinize şiddet uyguladınız mı?

Ben eşime bir kere bile vurmadım, bunu da kanıtlarım. Çok zor şeyler yaşadım ama ona hiç elimi kaldırmadım.


Fulin Arıkan vakası mı?

Tiyatro oyuncusu Canberk Uçucu’nun iddiaları, TRT 1 Ana Haber Bülteni sunucusu Fulin Arıkan’ın yaşadığı çirkin olayı hatırlattı. Arıkan’ın iç çamaşırlı görüntüsü internette yayınlanmış, daha sonra bu görüntüler yayından çekilmişti. Görüntüleri başarılı spikerin boşandığı eşi Prof. Dr. Kaan Erler’in internette yaydığı iddia edilmişti. Fulin Arıkan fotoğraflarla ilgili olarak eşi hakkında Cumhuriyet Savcılığı’na suç duyurusunda bulunmuştu. Genç oyuncu Gamze Özçelik de benzer bir olay ile gündeme gelmişti. Özçelik ile ilişkisini kaydedip internette yaydığı iddia edilen eski erkek arkadaşı Gökhan Demirkol, 3 yıl hapis cezasına çarptırılmıştı. Her iki olay da kamuoyunda tepkiyle karşılanmıştı.

tıkla