13 Kasım 2007 Salı

Dün Mitos-Boyut'u aradığımda başıma çok acayip bir şey geldi


Dün akşam, telefonla Mitos-Boyut yayınlarını aradığımda, karşıma yayınevinin sahibi Yılmaz Öğüt yada onun gibi saygın ve efendi bir insan çıkacak sanmıştım. Şu bendeki şansa bakın!... Karşıma çıka çıka Tuncer Cücenoğlu çıktı ve adımı öğrenir öğrenmez, ağza alınmayacak küfürlerle, her türlü kibarsızlığı ve efendisizliği yaptı...

Cücenoğlu telefonda bana sadece küfür etseydi, ona aldırmayacaktım. Ne var ki, küfürlerin yanında tehditler de başlayınca, şaşırdığımı ve geçici de olsa, bir ikirciklenme yaşadığımı belirtmeliyim...


Peki tehditler neydi?... Şunlardı:


"Sen fazla oluyorsun. Benimle uğraşıp duruyorsun. Seni mahkemeye vereceğim! Seni İstanbul'da barındırmayacağım! Sen benim kim olduğumu biliyor musun? Sen benim gücümün farkında mısın?"