2 Kasım 2007 Cuma

Muhbir nerede?...

Muhbir nerede?...

Yanıtını 2 gün sonra vereceğiz!...

***

Neandertal aşamasına gelmeye üşenmiş, insanlaşma sürecine girememiş, Muhbir kod adlı maymunum, beni savcılara gammazladıktan sonra, sırra kadem bastı... (tıkla: Muhbir'imi kaybettim!... )

Yukarıda linkini verdiğimiz yazı, şu sözlerle tamamlanıyordu:


Hiçbir evrim geçirmemiş olan Muhbir adlı maymunumu görenlerin, en yakın Tımarhane'ye bildirmelerini, insaniyet namına rica ederim!...


Öngöremediğim bir gelişme oldu ve Hayvan Hakları Savunucuları'ndan bir bayan aradı. Muhbir de olsa, bir hayvanın Tımarhane'ye teslim edilmesinin doğru olmayacağını belirti. Ben de düşündüm ve Muhbir'i yanlış bir çatının altına yerleştirmek istediğimi, aslında benim sıcak kollarıma teslim edilmesi gerektiğini ayrımsadım...

***

Muhbir kod adlı maymunuma son çağrım; ya sen gel, yada ben seni teslim almaya geleceğim!...