21 Nisan 2009 Salı

Taraf gazetesi yazarı Yaşam Kaya diyor ki:

"...ben Burak Caney'in Hilmi Bulunmaz'ın ta kendisi olduğundan adım kadar eminim, ispatladım da..."

(Bakınız: Yeni Tiyatro,
"Ertuğrul Timur'dan Yanıt...")

Yaşam Kaya, benim Burak Caney olduğumu kanıtlarsa,



"ben orospu çocuğuyum"


diye günde beş vakit avazım çıktığı denli bağıracağım;

ama Yaşam Kaya, bana attığı iftirayı kanıtlayamazsa, kendisinin ne olduğuna kendisi karar versin!!!

(Hilmi Bulunmaz)

***

Yaşam Kaya'dan gelen e-postayı yayınlıyoruz:


"küfretmeden adam gibi konuş

kimden Yasam Kaya
<
yasam.kaya@gmail.com>
kimetiyatroyun@gmail.com
tarih 21 Nisan 2009 Salı
22:52
konu küfretmeden adam gibi konuşx
gönderen gmail.

kendi internet sitenden "orospu çocuğu" diye yazılar yazıp adamı yoldan çıkarma. Evet sanatçıyım, yazarım; ama bir yere kadar. Anneme eğer hakaret edersen yemin ederim bir Adanalı gibi çıkarım karşına. Ben yaşadığım olayı paylaştım herkesle. Elimde kanıtta yok kimseleri suçlayamam, dedim. Eğer sen adamsan benim suallerime cevap verirsin. Şu "orospu çocuğu" muhabbetini eğer uzatırsan senle nasıl heaplaşacağımı da çok iyi bilirim. Adam ol! Adam gibi yazılar yaz!!!!! Bu yazdığımı da dilediğin yerde yayınla. Eğer o küfürle konuşmaya devam edersen gerkeni yapmasını ve yaptırmasını da bilirim!!!!!

yaşam"


***

Hilmi Bulunmaz'dan açıklama:

Ben, "Adanalı" olmadığım için, kimseyi tehdit edip aba altından sopa göstermem. Ben, tüm kadınları, hatta orospuları bile tenzih ederek söylüyorum ki, iftiracılara "orospu çocuğu" der geçerim. Burak Caney, diğer alçakça iftiralarının yanı sıra, o dönemde yalnızca 15 yaşında olan kızımın tüm kişilik haklarına da saldıran isimsiz sapıktır. Benim Burak Caney olduğumu ve "bunu ispatladığını" söylemek, "Hilmi Bulunmaz, kızını kendisi malzeme yaptı, kızının onurunu kendisi ayaklar altına aldı." demektir. Ben, kızımı malzeme olarak kullanan iftiracı sapığın ben olduğumu ve "bunu ispatladığını" yazarak, bana iftira atan, ("...ben Burak Caney'in Hilmi Bulunmaz'ın ta kendisi olduğundan adım kadar eminim, ispatladım da...") diye bir cümle kuran şerefsizleri (sonradan kıvırıp o cümleyi değiştirseler bile) affetmem! Peki affetmem de ne yaparım? Tehdit etmeden, kaba kuvvet kullanmadan, "Adam gibi yazılar yaz!!!!!" diye saçmalamadan, durumun vahametinin gerektirdiği üslupla sadece hesap sorar, teşhir eder, gerisini kamu vicdanına bırakırım...

***

www.coskunbuktel.com sitesinden:

"Not: Türk Dil Kurumu'nun Türkçe Sözlük'ü diyor ki:

Kalleş: s. Ar. Kallaş. Sözünde durmayıp bir işin yüzüstü kalmasına yol açan; birine gizlice kötülük eden

Orospu çocuğu: is. Serseri, haylaz, hinoğluhin, hilekâr, kalleş."

(Bakınız: Coşkun Büktel)