7 Nisan 2009 Salı

Demirkanlı'nın kankası Ertuğrul Timur İFTİRA atmayı sevmiş...

07 Nisan 2009 Salı

HİLMİ BULUNMAZ'A ÇOK AÇIK VE ÇOK NET CEVAP

Hilmi Bulunmaz laf cambazlığını son videosunda da sürdürmüş. Sezinlediğim kadarıyla yanındaki öğrencileri dahi onun bu defaki cambazlığından ikna olmuş değil ama ben burada çok açık çok net yanıt vereceğim ve bu defa da kaçamak payını elinden alacağım. Bakalım bir sonraki kaçamak nedeni ne kalacak?
Efendim konu şudur
TAKSAV Faşist darbe dönemi kültür bakanına ödül evrmiştir ve bir sanat kurumunun bir faşist darbe destekçisi, bakanına ödül almasını Hilmi Bulunmaz ilk yazan ve kınayan kişi olmuştur.
Yürekten kutladım ve bir insan olarak teşekkür de ettim.
Fakat bu defa da TODER (Tiyatro Oyuncuları Derneği) Başkanı Ulvi Alacakaptan Faşist liderlerden Muhsin Yazıcıoğlu'na taziye niteliğinde mesaj yayınlamış ve sırf bu faşist liderin ölümü nedeniyle 27 mart Dünya Tiyatro Gününü erteleme kararı aldığını bildirmiştir.
Ve başını Özgür Başkaya'nın çektiği (bakın ben değilim bunu organize eden Özgür Başkaya) bugün itibarıyla 220 kadar kişi Ulvi Alacakaptan'ın bu faşist lidere TODER adına taziyesini kınamıştır. Bu nedenle 27 mart kutlamasını ertelemesini kınamıştır. Ben de o 220 kişiden biri olarak bu kınamaya katıldım.
Ayrıca ben yayın yoluyla Hilmi Bulunmaz'a Sayın Hilmi Bulunmaz, bir sosyalist olarak, bir tiyatrocu olarak TAKSAV ve Talat Sait Halman'a gösterdiğiniz hassasiyeti bu konuda da gösterecek misiniz diye sordum. Bir sosyalist olarak, bir tiyatrocu olarak ve bir yayıncı olarak faşizm le bir sanat kuruluşu arasındaki bu bağlantıyı kınamanızı bekliyoruz. Üstelik de belki özünde kendisinin faşist olup olmadığı tartışılabilir (ama bakan olarak faşizme hizmet ettiği tartışılmaz) birini Talat Sait Halman'ı konu ediniyorsanız bu çok daha ötesi Bir çok katliamın sorumlusu ve özünde de faşistliği tescilli olan Muhsin Yazıcıoğlu konusunda daha duyarlı olmak gerek diye altını çizdim.
Fakat Hilmi Bulunmaz daha önce de bir çok kusurunu görmediği eski sosyalist son yılların islamcısı Ulvi Alacakaptan'ın neden olduğu kusurları kabahatleri görmediği için, görmezden geldiği için bu konuda da kuşku duyduğumu ve özellikle takip edeceğimi belirttim.
Örneğin 2008 27 mart kutlaması Hilmi Bulunmaz ve Coşkun Büktel diğer tüm tiyatro örgütleri ve hatta tiyatro dışı sivil toplum örgütleri AKM'nin yıkımını protesto ederken Ulvi Alacakaptan ve AKP'li Beyoğlu belediyesi bu eylemi sabote edecek bir eylem kırıcı kantolu göbekli 27 mart kutlamasını apar topar tertip etmiştir ve Hilmi Bulunmaz'da diğer tüm sivil toplum kuruluşlarıyla olmak yerine bu gerici partinin Ulvi Alacakaptan'la organize ettiği eylem kırıcı kantolu etkinliğine günlerce destek vermiş ve buna katılmıştır
Evet ortadaki sorun da soru da çok basittir. Sen Faşizm ve tiyatro dernekleri arasındaki yakınlaşmadan ödülden rahatsızsın ve bunu Taksav-Talat Sait Halman olayı ile gördük sağol. Ama şimdi de Toder ve başındaki Siyasal İslamcı görüşteki Ulvi Alacakaptan da böyle bir şey yapmış hemde bunu kendi şahsı adına değil TODER adına yapmış buna da aynı duyarlılığı gösterecek, kınayacakmısın yoksa daha önceki gibi Ulvi Alacakaptan sırf arkadaşın olduğu için bunu da görmezden gelecek misin?
Bu kadar açık ve net.
1- Bunun benim Ahmet Ertuğrul Timur yada Ertuğrul Ahmet Timur olarak imza atmamla bir ilgisi var mıdır?
2- Ben Talat Sait Halman skandalına Ertuğrul Ahmet Timur olarak girip imza atmış olsam sen ondan vazgeçermiydin
3- Bu haltı yiyen (Ulvi Alacakaptan'dır. Bu haltı protestoyu başlatan Özgür Başkaya'dır. Bırakın Ertuğrul Ahmet Timur'u da Ahmet Ertuğrul Timur'u da kabahat birisinin kampoanya diğerinin benim adımı nasıl yazdığım neden sizin bu haberi olayı kampanyayı görmezden gelmenize neden olsun Ben oradaki 220 katılımcıdan sadece biriyim. 220 kişiden 210 kişisi de tamamen uydurma hayali sahte isim olsa ne yazar? Olay yaşanmış mı? Yaşanmış. Ulvi Alacakaptan faşizme bu taziyeyi sunmuş mu? sunmuş. Emaille duyurmuş mu? duyurmuş. Kampanyalarla internetten duyurmuş mu, duyurmuş
Eeee sorun ne? Senin de kulağına geldi mi bu haber? geldi
O zaman yeterince duyarlıysan Ertuğrul Timur'u boşver o da kimmiş o ne yazmış bana ne deyip istersen Ulvi Alacakaptan'a istersen Özgür Başkaya'ya telefon açar bilgi alabilir misin? Evet ararsın
Eeee neden yapmıyorsun? Neden bu konuda duyarlılık göstermiyorsun?
Hilmi Bulunmaz
Eskiden de tali konuları bahane gösterip bir şeylerden bazı açıklamalardan kaçardın
Ama artık mazeretlerin bile saçma
Benim Ertuğrul Ahmet Timur, yada Ahmet Ertuğrul Timur yada sadece Ertuğrul Timur adıyla imza atmam tamamen uydurukça bir mazeret ve bunu sen de biliyorsun. Sen de zaman zaman Hilmi Bulunmaz yada Hüseyin Hilmi Bulunmaz'ı kullanırsın. Ben facebook'da Ertuğrul Ahmet Timur olarak kayıtlıyım Sonuçta benim fotoğrafım da vardır orada da burada da benim arkadaş listemdeki 1500 ü aşkın kişi benim kim olduğumdan emin. Boşver böyle kıvırmaları.
Ne zaman sıkışsan ve ne zaman iyice cevap veremez hale gelsen bu tür sudan bahaneler üretirsin ve kamera karşısında da ağzın köpürmeye başlar, salyaların akar argo ve küfür başlar. İşte yine aynısını görmeye başladık devamının nasıl küfürlere gideceğini de biz biliyoruz ama yanında seni yeni tanımaya başlayanlar da görecektir sanırım.
Eğer bahanen buysa
Ben
Ertuğrul Ahmet Timur olarak da
Ahmet Ertuğrul Timur olarak da
Ahmet Timur olarak da
Ertuğrul Timur olarak da
nickname olarak bazen kullandığım aetimur olarak da
Her şekilde
Faşizmi lanetliyorum.
Sanat örgütlerinin faşizme ödül vermesi ve taziye sunmasını lanetliyorum
Talat Sait Halman - TAKSAV skandalını ortaya çıkaran Hilmi Bulunmaz'ı yürekten alkışlıyorum
Muhsin Yazıcıoğlu'na taziye sunan ve 27 martı erteleyen TODER başkanını kınıyorum
Şimdi seni görelim bakalım Faşizme Taziye sunan Ulvi Alacakaptan'ı kınayabilecek misin?,
Ertuğrul'u, Ahmet'i Timur'u boşver kıvırmadan...
Taziye sunan Alacakaptan,
bunu ortaya çıkaran Özgür Başkaya
ve senin de haberin var
ve sen bir sosyalistsin
ve tiyatrocusun
ve bir sanat yayıncısısın
Görelim hadi
Ama ağzını bozmadan ve köpürtmeden olsun
NOT : AYRICA TEŞEKKÜR EDİYORUM ONUN BU BASİT KIVIRMASINI OLDUĞU GİBİ PROTESTO GRUP ÜYELERİNE AKTARDIM BU VESİLELER KİMİN GERÇEK KİMİN SANAL DÜŞÜNCE ADAMI OLDUĞUNUN TANINMASINDA VE BU TÜR KİŞİLERİN DEŞİFRE OLMASINDA SON DERECE YARARLI SOMUTLAMALAR OLUYOR.

***
FIKRA GİBİ EKLENTİ
- Notere gidersen naparsın (kimliğini çıkarıyor cebinden uzatıyor) Ne yazıyor orada?-Hüseyin Hilmi Bulunmaz- Eee ben şimdi Hüseyin Hilmi Bulunmaz değil de Hilmi Hüseyin Bulunmaz'ım dersem ne yapar noter? (ağzı köpürmeye başlıyor)Hassiktir ordan der siktieaeagr (garip bir ses çıkarıyor) der. Burda Hüseyin hilmi Bulunmaz yazıyor sen git o gelsin der (Kazım yandan gülüyor ama bu eyvah bizim hoca gene azdı diye bir acı tebessüm gibi daha çok)E be adam... Ne yazıyo uzattığın kafa kağıdında? "Hüseyin Hilmi Bulunmaz" Peki sen yazılarında ve yayınlarında hatta tiyatro afişlerinde %99 ne ne kullanıyorsun? Hilmi Bulunmaz. Demek ki Notere gidersen nüfus kağıdında yazdığı miktarda tam adını kullanman gerekiyormuş, internette, yazılarında, afişlerinde ise sen hangilerini tercih ediyorsdan o kadarını kullanıyorsun. E be salak diyeceğim ama ona olmasa da kendime olan saygımdan tutuyorum kendimi. Sen nasıl ki notere gittiğinde yazılı şekliyle tam adını kullanacaksan bırak notere gittiğmde de ben düşüneyim. Sen nasıl ki yazılarında ille de TC Nüfus müdürlüğünün sana verdiği ve resmi olarak görünen şekil sıralama ve sayıda kullanmıyorsan bırak da ben de istediğim gibi sıralıyayım yada istediğim gibi kullanayım. Ama adamımız yanındakiler dahil herkesi salak sanıyor ya.... Bir haberi görmemesine mazeret sıralayacak ya :) Hay Allahım yaaa bunu hala ciddiye alanlar var yanında bir de ya... Ben isim sıralamamı bazen öyle bazen böyle kullandım diye bahane bulmuş bana hassiktir çekiyor kendi adını hiç kullanmayan Aziz Nesin'e, Resmi soyadını neredeyse hiç Kullanmayan Nazım Hikmet Ran'a ana avrat söver miydi kendisiyle ters düşselerdi? Sizce de fıkra gibi değil mi?
Gönderen Ahmet Ertuğrul Timur zaman: 04:23 0 yorum
Etiketler: