8 Nisan 2009 Çarşamba

Yalan Makinesi Mustafa Demirkanlı'nın kankası, Burak Caney ruhlu Vandal Ahmet Ertuğrul Timur'un (nam-ı diğer 3. Abdülhamid) dayanılmaz çöp kutusu / 21

BU ADAM HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZDIR!
Bu da ne demek oluyor şimdi? diye merakla bakındığınızı görür gibiyim. Tamam ikisi de Hüseyin Hilmi Bulunmaz biliyoruz. Biri ortayaş hali diğeri yaşlılık hali dediğinizi duyar gibiyim.Efendim okuyunuz hikayemiz biraz da komiktir.Hüseyin Hilmi Bulunmaz 2 gündür benim isimlerimi sıralama şeklime takmıştı. Ahmet Ertuğrul Timur'mu, yoksa Ertuğrul Ahmet Timur mu?Ben genelde Ahmet Ertuğrul Timur şeklinde kullanırım özel nedeni yok öyle alışmışım. Ama facebook da Ertuğrul Ahmet Timur şeklinde kayıtlıyım. Çünkü yanlış hatırlamıyorsam orada kayıt olurken doldurulan forumda isminiz diyordu (resmi ismim ertuğrul olduğu için onu girdim) sonra orta adınız diyordu ikinci kutucukta (Eh madem orta ad hakkı tanımış oraya da Ahmet'i girdim. e tabi son kutuda da soyadımı soruyordu ve girdim. Dolaysıyla da bu sıralamayla göründü "Ertuğrul Ahmet Timur" Yanlış hatırlıyorsam da öyle yazmışım öyle kayıt olmuşumdur.Şimdi ne var bunda dediğinizi duyar gibiyim. Evet bence de ne var bunda? Mustafa Kemal Atatürk de bazen sadece Kemal Atatürk demiş, insanlar adını dilediği sıralamayla yada bazen üç adını bazen iki adını kullanır.Hilmi bulunmaz bunu ilk yazdığında hoş bi gülümseme kapladı yüzümü ve "zavallı, artık somut gerçekler karşısında verecek yanıtı yok ve ille de kusur arama adına zırvalamış" dedim gülüp geçtim.Hele dün herhangi bir Ertuğrul adlı kişinin gazete forumuna yazdığı Kurtlar vadisi yorum yazısını da koyunca sesli sesli güldüm "zavallılıktan da öte sapıtmaya başladı bütün Ertuğrul'lardan nefret edecek bana olan öfkesinden" diye düşündüm.Ama bugün öğrencileri ile videosunda bu Ahmet Ertuğrul Timur, Ertuğrul Ahmet Timur sıralamasını Muhsin yazıcıoğlu haberini görmezden gelme nedenine sebep gösterince "Allah allaaa bu adam bu konuyu gerçekten böyle ciddiye almış olabilir mi ?" diye düşündüm. sonra yok canım kimse bu kadar salak olamaz böyle bir salak mazerete sığınamaz dedim ve geçtim.Ama bugün birden aklıma bir şey geldi.Yahu bu adam beni değişik isimler kullanarak google da bulunduğum bazı şekilleri kamufle etmekle suçluyor. Bu kadar ince detayı ben ne düşündüm ne uyguladım, her bir ismimi değişik sıralamayla ama az ama çok bazen kullanırım, ama bu adamın aklına böyle bir hinlik geldiğine göre kendisi bu hinliği yapan kişi olmasın diye bir kuşku duydum.Ve internette iki şekil arama yaptım"Hilmi bulunmaz" Aramamın sonucunda google da tam tamına 63.700 madde karşıma çıktı. ve tahmin edeceğiniz gibi çoğu kirlenmiş şekilde... Kendi abuk sabuk yazıları, sataşmaları, tiyatro dergisinde deşifre edilmiş hali, benim yazılarım, ölmüş sanatçıların ardından ettiği hakaretler vs vs. Yani bir hayli kirli bir Hilmi Bulunmaz arama sonucu çıktıBir de Hüseyin Hilmi Bulunmaz 'ı aratayım dedim öbürünün 1/12 si kadar yani sadece 5.020 rafine ve daha temiz şekilde bulundu. İlk bulunan madde wikipedia ansiklopedi. ve bu abuk sabuk yazıları, onu deşifre eden yazılar da daha nadir tabi.Videosunu izleyenler görmüştür kimliğini ortaya atıyor ve bak burada ne yazıyor diye soruyor, öğrencisi okuyor "Hüseyin hilmi Bulunmaz"Bu durumda hımmmm demek ki resmi adını temiz tutma gayretinde olabilir demekten alıkoyamadım kendimi. Onun bana düşündüğünü doğal olarak ona düşündüm. Bu kurnazlığı benim adıma varsaymışsa kendisi de demekki kesin böyle bir şey uyguladı dedim. Sonra biraz daha düşününce bu yazılarında sataşmalarında polemiklerinde, yani kanalizasyona dönmüş her yerde ne kullanıyor? "Hilmi Bulunmaz....Peki Hüseyin hilmi Bulunmaz'ı nerede kullanıyor? İşte böyle sanal manal ansiklopedilerde, açtığı tiyatro kurslarında! Evet evet dikkat ediniz parayla internette yayınlattığı yada duyuru gibi bir yerlere yazdığı kurs ilanlarında bu temiz kalan adını kullanıyor.Neden dersiniz?Basitkendisi kursa katılacak yada çocuğunu kursa yollayacak ana babalar bunun lağımlarını, kanalizasyonlarını, küfürlerini, sövgülerini görmesin diye!Ey ahali bu günden sonra ben bu adam için her yerde sürekli Hüseyin Hilmi Bulunmaz adını kullanıyorum, zaten resmi adı da odur! hatta her fırsat buldukça eski yazıları da böyle değiştiriyorum Yediği nanelerin hesabını bırakın resmi kimliği ile çeksin deşifre olsun!
Gönderen Ahmet Ertuğrul Timur zaman: 15:18 0 yorum